Facebook Ads
E-mail Marketing
Strategisk Marketing

Norgesturen Leadgenerering | Mere end 800 leads står klar til køb, mens alle pladser bliver udsolgt

Planlægning, strategi, udvikling og eksekvering resulterede i, at Norgesturen fik mere end 800 købeklar leads og udsolgte alle pladser på turen.
Besøg website

Processen

Nyt koncept uden nogen strategi blev til en succeshistorie med mere end 800 varme og købeklare leads, hvilket gjorde, at Norgesturens første år blev en succes med udsolgte sengepladser.

Fra idé til plan

Fra starten stod det klart, at behovet for at lægge en plan sammen med Norgesturen var afgørende. Vi brugte derfor en hel eftermiddag på at tegne på whiteboard, udvikle strategi og gøre klar til at få købeklare kunder i pipelinen.

Dialogen var afgørende for, at vi fandt hinanden, og sammen skabte en arbejdsgang, der fungerede for Norgesturen, hvilket er afgørende for, at vi senere kan eksekvere på hele salgsprocessen.

Opstart og udvikling

Med planen veldefineret var vi klar til at eksekvere på de opgaver, der er afgørende for, at vi lykkes.

  1. Udarbejdelse af hyperrelevant videoindhold
  2. Opsætning og udvikling af langt og informativt e-mail-flow til alle leads.
  3. Opsætning af Facebook annoncering til indhentning af leads.
  4. Google Ads til at indhente alle lavthængende frugter.
Battermedia og Kasper Bisgaard leverede en super indsats med online marketing for vores nye produkt skiferie produkt. Norgesturen. Vi har tidligere brugt nogle af de større bureauer, men der var meget mere dedikation og value for money hos Battermedia - og ikke mindst markant bedre resultater. Vi fik faktisk så mange leads i høj kvalitet, at vi ikke kunne nå at kontakte dem alle sammen inden at vi havde udsolgt på vores tur.

Vi lykkedes

Forarbejdet viste sig at være en afgørende faktor. Da vi igangsatte vores annoncer, opnåede vi hurtigt en lavere leadpris end forventet. Dertil skal det tilføjes, at hvert lead var velinformeret og glædede sig til dialogen med repræsentanterne fra Norgesturen.

Det resulterede i alt i 113 solgte pladser til mere end 7995 DKK, hvilket var Norgesturens kapacitet det første år.

Hvorfor lykkedes vi med at skabe informerede og relevante leads?

  • Relevant og informativt videoindhold i høj kvalitet
  • Retargeting på alle leads med mere information og interesse skabende glæde
  • Relevante dialoger, som udsprang af vores e-mail-setup

Vi er glade for at skabe succes sammen med Norgesturen

Sammen med Norgesturen skabte vi en helt ny ferieform, hvor feedbacken har været helt fantastisk. Ikke nok med at det er en fantastisk case, hvor vi har været med til opbygningen af hele Norgesturens koncept, så glæder det os også at hjælpe børnefamilier afsted på ski.